Jest nam niezmiernie miło poinformować, że kampania marki Jasnum Menopauza to nie pauza, zdobyła Srebrny Spinacz, w tegorocznej odsłonie Złotych Spinaczy – najważniejszych nagród branży PR.

Wręczenie statuetki odbyło się w piątek 2 grudnia, podczas uroczystej Gali. Statuetka przyznana została w kategorii LAUNCH PRODUKTU USŁUGI LUB FIRMY.

To dla nas ogromne wyróżnienie, ponieważ wprowadzeniu linii Jasnum na rynek w konkurencyjnej kategorii, towarzyszyło społeczne zaangażowanie kobiet do ważnych rozmów o menopauzie.

Współczesna kobieta w okresie menopauzy to aktywna, świadoma nadchodzących zmian pięćdziesięciolatka, która szuka dopasowanego do swoich potrzeb rozwiązania, by móc dalej żyć normalnie.

Stworzony przez nas świat marki Jasnum to kobiety: różne, piękne i prawdziwe. Dla nich menopauza to nie pauza! Nie chcą z niczego rezygnować, chcą dalej być sobą. Szukają wiedzy merytorycznej i chętnie opowiadają swoje własne historie, dzielą się doświadczeniami. Marka Jasnum im towarzyszy, tworzy im bezpieczną przestrzeń do rozmowy i wspierania się i proponuje rozwiązania.