Kampania ruszyła pod hasłem ,,A jak Ciebie boli gardło?”. Za pomocą mocnych metafor wizualnych ukazuje, jak się czujemy podczas zmagań z bólem gardła. Efekt komunikacyjny potęguje wykorzystanie w reklamie wizerunku konsumentów, z którymi widz może się utożsamić podczas scen przeżywania zarówno bólu, jak i ulgi po zażyciu leku – expressu na ból gardła. Dodatkowo, reklama podkreśla innowacyjny skład leku i jego równoczesne działanie w 3 obszarach: zwalczania bakterii, wirusów i bólu gardła.

Komunikacja obejmie główne stacje TV oraz kanały tematyczne.

Koncept kreatywny stworzony został przez agencję Upside. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Selfish, za postprodukcję studio Badi Badi.

Zapraszamy do obejrzenia reklamy.

INOVOX EXPRESS

Smak miętowy, miodowo-cytrynowy, pomarańczowy 2 mg + 0,6 mg + 1,20 mg

Lidokainy chlorowodorek, amylometakrezol, alkohol 2,4-dichlorobenzylowy 2 mg + 0,6 mg + 1,20 mg, pastylki twarde.

Wskazania do stosowania:
Łagodzenie bólu gardła u dorosłych i młodzieży w wieku powyżej 12 lat.

Przeciwwskazania:
Nadwrażliwość na substancje czynne lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na zawartość lidokainy produkt jest przeciwwskazany do stosowania u dzieci w wieku poniżej 12 lat.

Podmiot odpowiedzialny: US Pharmacia sp. z.o.o

Przed użyciem zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.