22 czerwca odbyła się gala prestiżowego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Gripex znalazł się w gronie wyróżnionych w kategorii Digital Marketing – marketing mobilny. Wyróżniona kampania była częścią wielokanałowej kampanii „Gripex – Możesz!”. Wykorzystując geotrapping, innowacyjne podejście do targetowania, udało się nam dotrzeć do aktualnie chorych przebywających w jednej z setek przychodni w całej Polsce w szczycie sezonu grypowego.

Golden Arrow to wyjątkowe branżowe wydarzenie, jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz VFP Communications już od 2006 roku. W konkursie kampanie oceniane są przede wszystkim pod względem efektywności oraz wykorzystania innowacyjnych narzędzi komunikacji marketingowej. Z roku na rok wzbudza coraz większe zainteresowanie, co przekłada się na coraz wyższą poprzeczkę stawianą zgłoszeniom. W tym roku jury przyznało 10 statuetek i 24 wyróżnienia, podkreślając bardzo wysoki poziom obrad.

Nagroda jest efektem wspólnej pracy zespołu marki Gripex i domu mediowego METS.

Zdjęcie dzięki uprzejmości Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, fot. Daniel Miśko