Ruszyła internetowa kampania budująca świadomość Ibupromu RR – nowości od Ibupromu , która koncentruje się na rewelacyjnych wynikach badań satysfakcji konsumentów z działania Ibupromu RR. Aż 97% osób, które użyły Ibupromu RR, było zadowolonych z szybkości działania, a 93% użytkowników poleciłoby go innym*.

Kampania prowadzona jest na największych polskich portalach internetowych takich jak onet.pl, wp.pl, gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie.

* Badanie użytkowników i nie użytkowników Ibuprom RR, wśród osób, które w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupiły i zażyły środki przeciwbólowe dostępne bez recepty” przeprowadzone przez Ipsos Sp. z o.o. w dniach 30.11-14.12.2016 N=615, osoby w wieku 20-65 lat, które w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupiły i zażyły środki przeciwbólowe dostępne bez recepty. W tym: N=207, obecni użytkownicy Ibuprom RR - kupili i użyli Ibuprom RR w ciągu ostatnich 3 miesięcy. N=408, obecni nie użytkownicy Ibuprom RR; osoby które w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupiły i zażyły środki przeciwbólowe dostępne bez recepty inne niż Ibuprom RR. Analiza zbiorczych danych w oparciu o indywidualne wywiady techniką CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Wnioskowanie uwzględniono błąd statystyczny na poziomie 0,95.