2 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Acatar.  Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji Acatar Control jako preparatu na katar, który dzięki obecności nowoczesnej substancji działa szybko (pierwsze efekty już po 25 sekundach) i na długo (działa do 12 godzin).

Osią komunikacji będzie 30 sekundowy spot reklamowy, oparty na idei kreatywnej „ Vlogerka” przygotowanej przez agencję Change Serviceplan. W spocie reklamowym vlogerka, którą „właśnie złapał” katar, postanawia przetestować na sobie preparat Acatar Control.

Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach TV o zasięgu ogólnopolskim.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest METs

Acatar Control - Oxymetazolini hydrochloridum 0,5 mg/ml (0,05%), aerozol do nosa, roztwór

Wskazania: Obrzęk błon śluzowych występujący w ostrym zapaleniu błony śluzowej nosa, alergicznym zapaleniu błony śluzowej nosa, naczynioruchowym zapaleniu błony śluzowej nosa, zapaleniu zatok przynosowych, zapaleniu trąbki słuchowej, zapaleniu ucha środkowego.

Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą.
Suche zapalenie błony śluzowej nosa (rhinitis sicca).

Podmiot odpowiedzialny: US Pharmacia Sp. z o.o.

Przed użyciem zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu